sobota 17. září 2016

RECENZE: NYX 💅💄

Ahoj,
dneska mám pro vás recenzi na obchod NYX. A to na konkrétní a jedinou prodejnu v české republice, tedy do OC Smíchov. Šla jsem se tam podívat opět s Annie a pár dalšími kamarádkami. Nebyla jsem tam poprvé, takže už jsem zjistila a vyzkoušela pár věcí, o kterých bych vám ráda řekla.



Myslím si, že většina z vás obchod NYX zná. Je docela známý díky svým rtěnkám.  Mají jich obrovský výběr, jak matných, lesklých, tekutých, tuhých i barevných. S makupama, korektorama, nebo pudrama nemám až takovou zkušenost, protože tyto produkty moc nepoužívám. To co mám zatím z nyxu koupené a opravdu to používám, je řasenka na obočí a dvě rtěnky. Jedna tekutá a jedná tuhá.
V obchodě mají produkty přehledně uspořádané. Také se mi strašně líbí, že tam mají skvělé zaměstnance. Ty holky a občas i kluci, jsou milí a sympatičtí. Pomůžou s čímkoli potřebujete.
Musím ale říct, že jelikož je obchod dost malý a oblíbený, bývá tam hodně lidí. Mezi regály a stojany s kosmetikou není moc místa a tím spíš se tam lidi mačkají. Je pak těžké se v obchodě pohybovat. Ale třeba jednou bude další prodejna a zlepší se to. Ceny jsou dobré, podle mého názoru. Samozřejmě jak který produkt, ale zrovna ty rtěnky nebo řasenky mají ceny skvělé.
Co je taky dobré, že NYX má i e-shop. Zatím jsem ho neozkoušela. A taky nevím jestli v blízké době ozkouším, ale kdyby ano, dám vám vědět. Stejně tak, jestli jste ho vyzkoušel někdo z vás, můžete mi dát vědět.


Začnu teda těmi třemi věcmi, které jsem si koupila.

1.

První je tahle matná tmavě červená rtěnka v tuhé podobě. Je opravdu hodně tuhá, a proto se i o trochu hůř nanáší než ta tekutá. Pokud se rtěnkama jakž takž umíte, tak to nebude takový problém. Vydrží poměrně dlouho a vydrží i jídlo a pití. Ale po delší době se začnou tvořit ze rtěnky fleky, tak je nutné pusu znova trochu přetřít. Trochu větší problém j, že rtěnka hodně barví. Proto nanášejte malou vrstvu.

ODSTÍN: 12, Sandman
CENA: 189 kč,-





2.




Druhá rtěnka je tekutá, matná světle růžová, trochu křiklavá. Nanáší se skvěle. Má dobrou konzistenci. Vydrží také jídlo i pití. 

ODSTÍN: 17, Ibiza
CENA: 179 kč,-








Tady ještě swatch předchozích rtěnek.


3.




















Hnědá řasenka na obočí. Já co jsem zatím vyzkoušela, tak je mi příjemnější řasenka, než tužka na obočí. S touhle řasenkou se skvěle pracuje. Dobřese nanáší a nedělá obočí slepené. Vydrží celý den. Akorát se trochu zesvětlý. Mají několik odstínů, takže si snadno vyberete ten svůj.

ODSTÍN: 02, Chocolate
CENA: 189 kč,-







4.






















Řasenka s úzkým, jemně obloukovým tvaru. Je hodně tekutá, takže opatrně s nanášením. Sedne spíš holce, která má dlouhé řasy a má jich málo. 
Jinak mě úplně uchvátil její obal. 

ODSTÍN: Stacked
CENA: 219 kč,-







5.











Černé linky 2v1. Z jedné strany fix, z druhé strany tužka. S fixem se dobře pracuje, střední tloušťka, není moc tvrdý ani moc měkký. (Tužku jsem zapomněla vyzkoušet, takže i vyfotit...) 

NÁZEV: Two timer
CENA: 269 kč,-




6. 




Světlý jemně třpytivý stín. Tento odstín je opravdu hodně světle růžový. Použila bych ho do koutku oka, nebo na střed pohyblivého víčka. Hodně práší, střední pigment. 

ODSTÍN: 88, Cupcake
CENA: 79 kč,-




7.


Tmavý třytivý hnědo zlatý stín. Opět hodně práší, hodně pigmentovaný.

ODSTÍN: 82, Top notch
CENA: 79 kč,-






8. 








Světlý středně krycí pudr. Dobře se nanáší, vydrží dlouho.

ODSTÍN: 04, Creamy natural
CENA: 299 kč,-







Omlouvám se, jestli fotky byly přesvícené, ale v obchodě se kvůli silnému osvícení špatně fotilo..

Doufám, že se vám příspěvek líbil. My jsme si návštěvu nyxu dost užili.. Zkoušely jsme se trochu líčit a byla to sranda. A jestli jste se tam ještě nebyli, tak se určitě zajděte podívat, třeba si něco vyberete..
Tak u dalšího článku. :)

Zdarec! 😇

Žádné komentáře:

Okomentovat