sobota 10. září 2016

LOOKBOOK 👠👗

Ahoj,
Takže tady je můj nový článek. Já a moje kamarádka Annie z blogu http://annielovelyfashion.blogspot.cz/, nafotili jsme pro vás lookbook. Je to lookbook na přelom léta a podzimu. Pokud byste měli zájem o více informací o tomto oblečení, jako třeba obchod, ze kterého oblečení je, nebo cenu, napište mi. Nejspíš to nebudu psát přímo k fotkám.



 PRVNÍ OUTFIT


Modrá sukně se žlutým tílkem - velmi příjemný materiál, můj asi nejoblíbenější outfit z těhle všech...


 DRUHÝ OUTFIT


Džíny a bílé tričko s velmi zajímavým detilem - na tomhle outfitu se mi opravdu ta guma na zádech!

TŘETÍ OUTFIT

Obyčejné bílé tričko s námořnickou sukní.

A POSLEDNÍ OUTFIT

Roztrhané džíny s červenou kroptopovou košilí - tento outfit je spíš pro podzim.


Doufám, že se vám moje outfity líbili. :)

Tak u dalšího článku..



By Kiky💞💙 







3 komentáře: