středa 14. září 2016

BACK TO SCHOOL 1 (must have in your school bag) 🎒👜

Ahoj,
dneska pro vás mám nový článek. Je ze série "back to school". Budou asi 3 části, ještě přesně nevím. 
Tento příspěvek je o věcích, které si s sebou beru do školy každý den. Můžete se třeba inspirovat, abyste na nic nezapomněli.
Napište mi, jestli více ještě o něčem jiném.  :)




1. MOBIL/KLÍČE/PENĚŽENKA
Myslí, že tyto 3 věci má v tašce skoro každý. Než vyjdu z domu, zkontroluji, jestli je mám..





2. POWER BANKA/NABÍJEČKA
Power banku nebo nabíječku potřebuju opravdu každý den, protože můj mobil toho moc nevydrží..





3. SLUCHÁTKA
Sluchátka jsou pro mě taky velmi důležité. Jezdím celkem dlouho do školy, takže cestou poslouchám hudbu. 



4. KAPESNÍČKY
Když něco rozlijete, potřebujete se vysmrkat, nebo můžete pytlík od kapesníků použít jako úložný prostor na nějaké drobnosti.



5. PILNÍK NA NEHTY
Holky znáte to, když se vám ve škole zatrhne nehet, nebo se prostě nudíte a zjistíte, že potřebujete upravit nehty...




6.NÁPLASTI
Náplasti nejsou důležité, ale někdy se hodí.



7. BALZÁM NA RTY
V zimě se naše rty dost vysušují, je hodně příjemné, když si je můžete namazat.


8. HŘEBEN/GUMIČKA NA VLASY
Hodí se když máte tělák. Nemusíte předem myslet na gumičku.



Doufám že se vám to líbilo. Věřím že né všechno je nutné, ale já mám svoje důvody, proč to nosím.
Uvidíme se příště.

Zdarec! 😇 













Žádné komentáře:

Okomentovat