pátek 23. září 2016

BACK TO SCHOOL 2 (diy sešity do školy) 📓📚🎨

Ahoj,
je tu nový příspěvek.
Nelíbí se mi ty obyčejné školní sešity, které mám asi na všechny předměty. Tak jsem se rozhodla si je trochu vylepšit. Už se mě několik lidí ptalo, jak jsem sešity dělala. Tak jsem se rozhodla vám to napsat sem. Nebude tu návod na všechny sešity, protože si myslím, že jakmile uvidíte první návod, bude vám jasné, jak jsem dělala ostatní sešity. Ale i kdybyste si nebyli jistí, můžete napsat do komentářů a já vám poradím. :) K popisům tam bude i krátce nafocený postup.
Ještě chci říct, že jsem to vymýšlela sama, nebo jsem se třeba jen ispirovala z nějakých fotek, nebo Annie.



CO BUDEŠ POTŘEBOVAT:



  • Sešit
  • Nůžky
  • Lepidlo
  • Bílý papír
  • Samolepicí papír
  • Barevné lepící pásky
  • Kelímek a vodu
  • Štětec
  • Vodovky
  • Noviny



1.




Takže připrav si sešit a rozlož si ho obálkou nahoru. Přelep ji čistým bílým papírem. Můžeš klidně dvakrát, obálka nebude prosvítat a bude pevnější. Namoč si štětec - úzký, kulatý - a pořádně ho vymáchej ve vodovkách. Je lepší začít světlými barvami. Štětec musí být dostatečně namočený, aby z něj barva kapala. Štětec vezmi do ruky, přidrž ho nad sešitem a prstem do něj začni klepat. Začne to tvořit kapky. U těch světlých barev se neboj udělat kapek hodně.  Pokud se ti stane, že ti štětec udělá větší skvrnu, vůbec nevadí. Bude to zajímavější a nebude to tak pravidelné. Až ti to zaschne, můžeš začít sešit dozdobovat. Já jsem si okraje oblepila barevnou lepenkou. Pokud to také budeš dělat, nezapomeň na hřbet sešitu. Pak jsem si našla nějaké roztomilé obrázky, nebo citáty a vytiskla si je na samolepicí papír. U toho si nejdříve zjisti, která strana se odlepuje, ať nedopadneš jako já. Vytiskla jsem si to samozřejmě na druhou stranu. Pak si obrázek vystřihni a nalep. A nakonec si sešit nadepiš. Jestli to zní složitě, tak mi veř, že fakt není. 



2.



  


Najdi si nějaký obrázek. Při náhledu tisku si zkontroluj, jestli souhlasí velikostně se sešitem. Já jsem nechtěla mít ten samý obrázek na přední i zadní straně sešitu, tak jsem si vytiskla ještě jeden podobný. Zase si polož sešit obálkou nahoru. Vezmi první obrázek a nejdřív si vyznač tužkou podle obrázku, kde papír nastřihneš. Pak začni lepit. Buď můžeš přebývající papír odstřihnout, nebo zalepit zevnitř. To samé udělej z druhé strany obálky sešitu. Nakonec hřbet sešitu přelep lepenkou. Já zvolila bílou, aby mi to nepřekrývalo obrázek, protože se mi strašně líbí.



3.



 


U tohohle typu je to na trochu víc času. Nejdřív si zase přelep sešit dvěma vrstvami papíru. Pak si vytiskni nějaký obrázek, tentokrát stačí jednou. Já si vybrala s dětskými hračkami, přišlo mi to strašně roztomilý. Teď si změř sešit na výšku. Podle toho si odměř vytisknutý obrázek. Na šířku si to udělej jak chceš. Ale nezapomeň přidat aspoň půl centimetru, kvůli hřbetu sešitu..
A teď si buď můžeš vystřihnout cedulku na nadepsání, nebo si ji můžeš vytisknout předepsanou. 
No a to je vlastně všechno! Můžeš si sešit ještě libovolně dozdobit, nebo ho nechat tak jak je.



Tady je zbytek sešitů, na které jsem nepsala návod. Jsou tam i některé popisované, ale to nevadí. :)




Takže doufám, že se vám  moje sešity líbily a že jsem vás třeba inspirovala. A taky doufám, že jste to mé vysvětlování pochopili... :))
Tak u  dalšího článku. 
Zdarec! 😇



Žádné komentáře:

Okomentovat