neděle 9. dubna 2017

RECENZE (film): Beauty and the Beast

Výsledek obrázkuAhoj!
Asi před týdnem jsem byla v kině na novém filmu, o kterém už jste určitě aspoň slyšeli.
Film kráska a zvíře je původně animovaná starofrancouzská pohádka z roku 1991. Já jsem ji tedy v kreslené podobě nikdy neviděla.

Film se mi hodně líbil. Má skvělé obsazení, úžasnou hudbu a nádherné kostýmy.
V roli Belle si zahrála Emma Watson a v roli Zvířete si zahrál Dan Stevens. Dále hrají Luke Evans (Gaston), Josh Gad (LeFou).

Úvodní píseň 'Beauty and the Beast' nazpívaná Arianou Grande a Johnem Legendem je také krásná.
Tady na ni máte odkaz →https://www.youtube.com/watch?v=axySrE0Kg6k
Na ČSFD je film velmi dobře hodnocený, má 81%, což je podle mě docela hodně.

Takže jako závěr - určitě film doporučuji! Je to krásný zážitek a ještě větší, když na to jdete ve 3D.

Mějte se krásně! 💕


Zdroj obrázku:http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfYpMZYI-nnFJZ6vmdH7w8qNCp_G2OwqWQqszSdhMbfLR_CHvi

Žádné komentáře:

Okomentovat