pondělí 3. dubna 2017

Lakrosový víkend v Německu

Ahoj!
Tento víkend jsem byla v Německu v Hannoveru na lakrosovém turnaji. Bydleli jsme ve vedlejším městečku Celle. Je to krásné, upravené město, které se nám opravdu líbilo.
Lakros hraju přes dva roky a strašně mě to baví. Hraju za radotínský klub "LCC RADOTÍN".

Pro mě je sport obecně hodně důležitý. Nedokážu si představit, že bych se žádnému nevěnovala. Vždycky jsem nějaký dělala. Začala jsem jako úplně malá baletem, poračovala gymnastikou a ještě jsem zkusila švihadla. U těch jsem moc dlouho nezůstala, protože mě z toho bolely kotníky a kolena.

Na turnaje do Německa jezdíme docela často. Už jsme byli v Mnichově, Berlíně, dvakrát ve Frankfurtu a teď tedy i v Hannoveru. Do zahraničí jezdíme hlavně kvůli tomu, že v Česku nemáme příliš takových soupeřů, díky kterým bychom se zlepšovaly.
Většinou tam jezdíme autama, ale teď jsme jeli velkým autobusem. Jeli jsme tři týmy dohromady. Náš tým LCC Harpyje, tým našich starších holek LCC Girls a tým SK LC Jižní Město. Cesta byla dlouhá a horká. Vyjížděli jsme v 15:00, takže v tom největším horku. Jak jinak, než že nefungovala klimatizace. Stavěli jsme tradičně v 'mekáči' na jídlo a jednou na odpočívadle aspoň se vydýchat.

Turnaj byl jako vždycky skvělý. S holkama byla sranda a naučila jsem se spoustu nového. Už teď se těším na další turnaj. Asi nejbližší teď bude v červnu v Berlíně.

Vlastně je ještě bližší lakrosová akce, a to Memoríál Aleše Hřebeského 2017. Odehrává se 24.-29. 4. Můžete kouknout na stránky ZDE. Jsou tam videa z předchozích let a nějaké info.








Mějte se krásně! 💕

Žádné komentáře:

Okomentovat