úterý 26. prosince 2017

Vánoce 2017 🎅🎄

Vánoce, svátky klidu a míru. Jo, to se říká, ale my všichni sami víme, co je na tom pravdy. Shánění dárků, pečení cukroví, výzdoba a tak dále a tak dále.. Stres nás prostě za každou cenu dostane. Já i když jsem dárky začala řešit už na začátku listopadu, tak jsem je stejně neměla všechny hezky připravený včas.
Nicméně, co pro mě Vánoce znamenají?
Přežírání se, koukání na pohádky a hlavně odpočinek. Já jsem člověk, který si Vánoce hodně užívá, zdobí si (nejen) pokoj, kouká na tématické filmy o měsíc dřív a stahuje všechnu vánoční hudbu co existuje. Každopádně dárky pro mě nejsou to nejdůležitější. Beru je spíš jako takovou třešničku na dortu. Ne že bych dárky nerada dostávala, ale radši je rozdávám. Vždycky se těším na výraz toho druhého, až uvidí, co pro něj mám, je to hrozně hezký pocit.  To je taky jedna vlastnost, která se mi na dárcích líbí. Ukazujete tím člověku, jak dobře ho znáte a jaký vztah k němu máte.
Já jsem letos měla Vánoce trochu hektický. Tím, že je slavím u každého rodiče zvlášť, je to trochu náročnější, ale líbí se mi, jak to u každého z nich máme trošku jiný. U mamky to před večeří bylo trochu napjatý, načež mladší sestra rozlila víno na ubrus, a pak se ještě kvůli něčemu naštvala. Nakonec jsme si k rozbalování dárků pustili Anděl Páně 2 a všichni byli spokojení.
Asi nejradši mám ten volný týden před Silvestrem, kdy si můžu konečně opravdu odpočinout. Jasně, je tam pár návštěv rodiny, ale přesto je spousta času na čtení, sebepéči a nakonec i na to psaní.
Je teprve úterý, tak jestli jste ještě nezačali odpočívat, tak šup šup, uteče to rychle.
Tak toť vše, co jsem měla na jazyku.
Abych nezapomněla, šťastný nový rok! (Tahle věta už mě trochu rozčiluje. Sice je to slušnost popřát, ale mě přijde, že už se to říká právě jen ze zvyku a ne "od srdce".)



Zkrátka a dobře, mějte krásně.💕





Žádné komentáře:

Okomentovat