pátek 16. června 2017

PÉČE O TĚLO

Ahoj!
dneska bych se s vámi chtěla podělit o to, jak se starám o svou pleť, vlasy a zbytek těla. Ukážu vám spoustu produktů, které já používám.

PLEŤ
Asi nejdůležitější je, abyste si pleť čistili pravidelně. Nejlépe ráno i večer. Pokud to nestíháte, tak aspoň jednou denně.
Momentálně používám růžovou sadu na čištění pleti od značky Balea. 


Začnu peelingem, kterým si masíruju obličej. Je přijemný a hrubé částečky příliš nedřou.

Pokračuju micelární vodou,

a nakonec zhydraruju krémem. Hydratace je hodně důležitá. Po každé proceduře, ať už je to peeling nebo ta micelárka, určitě namažte, ať nemáte pleť vysušenou.

Tuto růžovou sadu stoprocentně doporučuju. Úplně úžasně hydratuje. Pleť mám krásnou, vyhlazenou a čistou. Předtím jsem používala zelenou sadu, která není špatná, ale po dlouhodobějším užívání začala být agresivní, při aplikování mě obličej trochu pálil a moje pleť si na ni zvykla natolik, že už při jednom vynechání se mi začaly tvořit pupínky.

Určitě je dobré občas k rutinnímu čištění přidat nějakou hydratační masku. Já například od Balei vyzkoušela tyto a myslím si, že jsou docela vpohodě.


VLASY
 Na vlasy nepoužívám nic neobvyklého. Šampon, kondicioner a občas nějakou masku. Opět jsou od značky Balea. Vlasy hezky září a neelektrizujou se.


Ještě než si jdu fénovat vlasy nebo je upravovat pomocí žehličky či kulmy, používám ochranný sprej proti teplu.


TĚLO
Jako poslední tu mám rty, nohy a ruce. Ty teď mám ze sluníčka hodně vysušené. 
Hodně jsem si oblíbila sprchové gely od Dermacolu. Úplně nejradši mám vůni Grape &lime.


Po umytí si namažu kůži Excipialem. Je to hodně hydratační, promašťovací krém na tělo.

Dále si namažu dlaně,

a celou kožní proceduru zakončím balzámem na rty.


To je ode mě dneska všechno. Brzo budu psát článek speciálně na různé masky a peelingy na celé tělo. Takže se určitě těšte a mějte se krásně! 💕






Žádné komentáře:

Okomentovat